Rozšířené hledání
Norgaard, Martin
Co se děje v mozku, když hrajeme komponovanou a improvizovanou hudbu? Proč se zdá, že hudba má pozitivní vliv na učení a jak může hudba pomoci lidem s různými problémy souvisejícími s duševním zdravím? Tyto a mnoho dalších souvisejících otázek je středem zájmu mé laboratoře na Georgia State University, Laboratoře hudebního poznávání a kreativity. Jsem vzdělaný jazzový houslista a učím kurzy smyčcové pedagogiky i postgraduální výzkumné kurzy. Můj výzkum je publikován mimo jiné v časopisech Journal of Research in Music Education, Cognition, The International Journal of Music Education, Journal of Experimental Psychology: General, Scientific Reports, Brain Sciences, Brain Connectivity a v interdisciplinárním časopise Music Perception. Jsem autorem deseti knih o jazzové hře na smyčce pro nakladatelství Mel Bay Publications, včetně Jazz Fiddle Wizard, Jazz Fiddle/Viola/Cello Wizard Junior a Getting Into Gypsy Jazz Violin, a skladatelem několika skladeb pro smyčcový orchestr pro The FJH Music Company a Alfred Music Publishing. Narodil jsem se a vyrůstal v Dánsku. Přestěhoval jsem se do Spojených států, kde jsem studoval jazzovou interpretaci na William Paterson University a Queens College v New Yorku, kde mezi mé instruktory patřili Rufus Reid, Hal Galper, Jimmy Heath a další. Poté jsem se přestěhoval do Nashvillu, kde jsem vyučoval jazz a komerční smyčcové nástroje na Belmont University a Vanderbilt University. Řídil jsem Belmont Jazz String Quartet a Jazz String Septet, které byly prezentovány na konferenci International Association for Jazz Education v roce 2001, MENC v roce 2002 a ASTA v roce 2003. Před svým jmenováním na Georgia State University jsem získal doktorát z hudby a lidského učení na University of Texas v Austinu, kde jsem studoval u Roberta Dukea a Laurie Scottové.
3 produktů celkem